NOWOŚCI

------------------------
Pokaż wszystkie

PROMOCJE

------------------------
Pokaż wszystkie

NEWSLETTER

 

POLECAMY

 

Regulamin sklepu

Sklep Internetowy "TRETTON" działający pod adresem www.tretton.sklep.pl, prowadzony jest przez firmę PPH TRETTON Krzysztof Kmiecik z siedzibą w Bielkowie (gmina Kobylanka) przy ul. Łąkowej 18, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczych  pod numerem HG/062140/06, NIP PL 8581586476, Regon 812658290.

  1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet. W celu złożenia zamówienia należy dodać towary „do koszyka”, a następnie wypełnić formularz zamówienia. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana wiadomość e-mailem z potwierdzeniem. Zamówienia można również składać bezpośrednio, wysyłając wiadomość e-mailem na adres sklep@tretton.pl.
  3. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 5 dni roboczych
  4. Czas realizacji zamówienia liczony jest od daty wpływu należności za zakupione towary na nasze konto oraz otrzymania od Kupującego akceptacji projektu-wizualizacji haftu (dotyczy towarów z personalizowanym haftem).
  5. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.
  6. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.
  7. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez klienta. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
  8. Z uwagi na indywidualny charakter oferowanych przez nas towarów (personalizowany haft), nie ma możliwości zwrotu towaru i odstąpienia od umowy w myśli Ustawy Ustawą z 2 marca 2000 roku „o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”. Odstąpienie od umowy może nastąpić wyłącznie od zakupu produktow bez personalizowanego haftu lub innych niestandardowych produktów, realizowanych na indywidualne zamówienie. Wówczas czas na odstąpienie od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni.
  9. Za zamówione towary Kupujący winien dokonać 100% przedpłaty.
  10. Zamówione towary wysyłane są za pośrednictwem firmy Kurierskiej oraz Poczty Polskiej
  11. Koszty dostawy określone są w formularzu zamówienia.
  12. W momencie potwierdzenia przez Kupującego wysłanego przez niego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Sprzedającym a Kupującym. Przedmiotem umowy jest towar wymieniony w zamówieniu.
  13. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedającego.
  14. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu zamówienia w sklepie internetowym „TRETTON” są gromadzone i przetwarzane zgodnie z Ustawą z dn. 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101 poz. 926 z późniejszymi zmianami). Zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień oraz informowania o promocjach i w żadnym wypadku nie będą udostępniane osobom trzecim. Każdy klient naszego sklepu ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z naszej bazy danych.
  15. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady fizyczne, powinien odesłać go na adres PPH TRETTON Krzysztof Kmiecik, ul. Łąkowa 18, 73-108 Bielkowo. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (paragon lub fakturę) oraz opis przyczyny reklamacji wraz z podaniem danych kontaktowych (imię i nazwisko, nr telefonu, adres e-mail). Koszt przesyłki pokrywa Kupujący.
  16. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  17. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia.
  18. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny towaru (bez kosztów transportu) lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary.

 

 

logo

 

 

 

 

Oprogramowanie sklepu: Sklepna5.pl
Ta strona używa plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, w jaki sposób z nich korzystamy oraz jak je wyłączyć, kliknij [polityka cookies]. Aby ta informacja nie pojawiała się więcej kliknij [zgadzam się].